Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!



ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! Επιτέλους κατάφερα να κάνω και εγώ κάποιους κουμπαράδες!!! Μετά από πολλές προσπάθειες σκέψεις του τι θα κάνω και ενώ είχα αποφασίσει ότι άλλη μια φορά δεν θα τα καταφέρω...ούπς ήρθε ιδέα!!!(μετά από παρόντρυση της αδελφής μου βέβαια) Ξεκίνησα να κάνω κάποια κουτιά-πλεκτά δώρα θυμάστε τις κουκλοθήκες τις πλεκτές???ε προχώρησα και με άλλες ιδέες θα σας τις δείξω εν καιρώ...
Έτσι μου λέει η αδερφή μου.... δεν κάνεις κουμπαράδες πλεκτούς και έτσι γεννήθηκαν οι κουτοκουμπαράδες μου!!!
από αυτή την ιδέα ξεκίνησαν όλα
είναι ο πρώτος κουτοκουμπαράς
είναι κουτοκουμπαράς.... γιατί είναι κουτί!!!
και όχι κλασικός κουμπαράς
αποτελείται από κουτί μόρφατ!!!μαλλιά
κορδελίτσες και μια κουκλίτσα!!!
Η ΑΡΣΙΝΟΗ



μετά προχωρήσαμε σε αυτή
ΤΟ ΓΑΛΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΙΝΩ
ΕΥΡΩ ΕΞΩ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ(by sis)
κουμπαράς κανονικός(από εβαπορέ γάλα) τα ρουχαλάκια
βγαίνουν για μετέπειτα χρήση


ο πρώτος μου κουτοκουμπαράς -φατσούλα
ο φαταούλας
χρησιμεύει και για κουτί !!!αποθήκευσης
διαφόρων μικροαντικειμένων
αυτός τα φοράει τα ρούχα του για πάντα άντε
να τον πείσετε να τα βγάλει για κανένα πλυσιματάκι
(κουτί ζαχαρούχο???έπαθα ένα μπλακάουτ!!!)


της αδελφής μου η συμμετοχή
 μέτριο κουτί από νές καφέ

η δεύτερη συμμετοχή της αδελφής μου
μικρό κουτί νές καφέ

ο δεύτερος κουτοκουμπαράς μου
κάτι του λείπει....κάτι του λείπει...
ο δεύτερος φαταούλας!!! παρακάτω
ολοκληρωμένος!!!
ότι και ο προηγούμενος!!!φαταούλας
κουτί ζαχαρούχο
Αυτά λοιπόν τους στέλνω και καλή τύχη σε όποιους καταλήξουν!!!!
Συνέχεια...
4μ.μ Δέν άντεξα άλλο την μουρμούρα του.... κάτι μου λείπει... κάτι μου λείπει.... όλο το πρωί..... του πρόσθεσα και εγώ αυτά
Στην φωτογράφηση να δεις τι τράβηξα πάρε με από δω πάρε με από κει
τουλάχιστον ησυχάσαμε για λίγο....μετά την μικροεπέμβαση που του έκανα!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΕΚΑΝΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΘΕΣ ΒΙΑΖΟΜΟΥΝ!!!ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΩ.
ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΗΤΑΝ 5 ΑΡΧΙΚΑ Ο 6ος ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ!!!

14 σχόλια:

  1. Οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι και πολύ πρωτότυποι!!!!πέρνα από το σπιτάκι μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ.

      Διαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΡΙΚΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
      ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΡΓΑ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!

      Διαγραφή
    2. ΟΚ ΡΕΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι πανέμορφοι
    Μπράωο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα χρώματα υπέροχα και οι κουμπαράδες πολύ ζουζουνιάρικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΑΤΗ ΚΟΥΜΠΑΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ????

      Διαγραφή
  6. πολυ πολυ ομορφοι..να σαι καλα κοριτσι..σουπερ..θα δωσουμε ρεσιταλ..ομορφο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΡΕΣΙΤΑΛ???ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!ΚΑΙ ΟΙ 740, ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ....

      Διαγραφή
  7. Καλά εγώ που ήμουν, όταν συνέβαιναν όλ' αυτά ;;; άσε καλύτερα, μη σου πω...
    Πρωτότυποι οι κουμπαράδες σου, στα αλήθεια ! πολύ μου αρέσει αυτό το χνουδωτοφουσκωτό στυλ ! Μπράβο ! Και που είσαι, η Ρένα έχει δίκιο, άσε το καζανάκι, γι΄αλλού είσαι προορισμένη, για δημιουργία υψηλή ! Φιλιάααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Το καζανάκι το άφησα έπιασα τις ελιές!!!Φιλάκια και από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Body develοpіng, pгegnаncy or weight loss could be the cauѕe for strеtch marks.


    Also ѵisit my homepage ... http://moainet.jp/wiki/index.php?title=Men_s_Extend_Marks_And_Removing_Selections

    ΑπάντησηΔιαγραφή